YouTube, platforma video deținută de Google, numără în prezent 2 miliarde de utilizatori lunari unici la nivel global, a anunțat CEO-ul YouTube, Susan Wojcicki, potrivit Variety. Numărul este în creștere cu 5% față de cei 1.9 miliarde de utilizatori înregistrați în vara anului trecut. Mai interesant este faptul că YouTube continuă să-și sporească amprenta de vizionare pe ecranele TV.

Timpul de vizionare al YouTube pe TV a fost de peste 250 de milioane de ore pe zi în martie 2019, potrivit companiei. Asta înseamnă o creștere de 39% în mai puțin de un an și exclude vizionarea pe YouTube TV, serviciul Google de plată pe internet. Dar majoritatea timpului de vizionare provine de pe dispozitivele mobile.
YouTube este al doilea în rândul consumatorilor cu vârsta cuprinsă între 18 și 34 de ani, cu privire la vizionarea continutului pe TV, primul loc fiind ocupat de Netflix, potrivit unui sondaj realizat de Cowen & Co. în februarie. Dar pe toate platformele, YouTube ajunge la mai mulți consumatori din SUA, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, într-o săptămână medie, decât toate rețelele de televiziune prin cablu combinate, potrivit președintelui Google din SUA, Allan Thygesen.