Tesla coboară puternic în preferințele consumatorilor

Actiunile Tesla au scăzut zilele trecute cu 2% după publicarea raportului realizat de Consumer Reports, care a anuntat cã nu mai recomandã Model 3. Recomandările de la Consumer Reports pentru unele masini vin dupã o analizã care include mai multe criterii printre care opiniile primite de la posesori, testele de coliziune și cele efectuate de echipele proprii.

Jake Fisher, director senior la divizia de testare a automobilelor de la Consumer Reports, a dat mai multe exemple cu privire la problemele identificate. Printre acestea se numãrã cele legate de înlocuirea ecranelor de navigație, informații și divertisment, dar si unele probleme care tin de dotările de interior și geamuri. În trecut, mai multi analisti si-au exprimat îngrijorarea cu privire la scăderea calității modelelor Tesla din cauza presiunii pentru creșterea producției. Pânã acum au fost identificate câteva probleme la o linie de asamblare, de lângã o uzinã din California. Astfel, au fost identificati roboti care nu lucrau corect, dar si piese defecte care impuneau reparații sau ajustări înainte de livrarea mașinilor.

Cei de la Tesla au recunoscut o parte din problemele prezentate în raport si sustin cã cei nemultumiti pot returna masina, urmând sã-si recupereze toti banii.

“Avem exigențe extrem de ridicate pentru Model 3. (…) Noile date de la Consumer Reports provin din sondajul anual privind satisfacția consumatorilor, care se derulează din iunie până în septembrie, așa că marea majoritate a problemelor au și fost corectate în proiectare și producție, iar datele noastre de pe piață confirmă o îmbunătățire semnificativă”, a spus un purtător de cuvânt de la Tesla.

Ca marcă, Tesla a căzut 11 locuri pânã pe 19 din cele 33 de mărci clasificate de Consumer Reports, fiind cea mai mare scădere în clasamentul anului, alãturi de Craysler. La polul opus se aflã Subaru, care a urcat șase locuri și este în frunte, urmată de Genesis, Porsche, Audi, Mazda și Lexus.