McDonald’s investește 300 de mil.$ în tehnologie. Ce strategie are

McDonald’s Corp, cel mai mare lanț de restaurante din lume, cumpără o companie de tehnologie, contra sumei de 300 de milioane de dolari, potrivit unei persoane familiarizate cu problema, citată de Bloomberg. Tranzacția devine pentru McDonald’s cea mai mare din ultimii 20 de ani. Dynamic Yield Ltd. va ajuta lanțul de restaurante fast food să personalizeze mai bine meniurile, în procesul de digitalizare.

Cu noua tehnologie, compania va putea să varieze afișarea articolelor de pe panourile electronice, în funcție de factori cum ar fi vremea – mai multă cafea în zilele reci și McFlurries în zilele fierbinți și ora preferințelor zilnice sau regionale.

Achiziția urmează linia începută încă din 2015 de CEO-ul companiei Steve Easterbrook, când a inceput să mizeze pe tehnologie. Acesta a introdus meniuri digitale sau chioșcuri de tip self-order. Achiziția arată dorința companiei de a utiliza tehnologia pentru a accelera creșterea în industria de restaurante extrem de competitivă.

„Tehnologia este un element critic al planului nostru de creștere a vitezei”, a declarat Easterbrook. McDonald’s a testat tehnologia Dynamic Yield anul trecut în Statele Unite ale Americii și o va introduce pe scară mai largă în acest an.