Contract record de sponsorizare încheiat de Manchester City cu producătorul german de echipament sportiv Puma. Formatia englezã, condusã de Pep Guardiola, va încasa în urmãtorul deceniu de la Puma 650 de milioane de lire sterline, adicã în jur de 760 de milioane de euro. Contractul este valabil din vară. În cadrul acestei înţelegeri sunt incluse şi alte cluburi patronate sau la care seicul de la City deţine participaţii. ,,Este o zi istoricã pentru noi”, a declarat directorul executiv al clubului, Ferran Soriano. Întelegerea reprezintã o crestere substantialã a veniturilor clubului, având în vedere cã Manchester City primea de la Nike 41 de milioane de lire sterline pe an, suma încasatã acum fiind de trei ori mai mare.

Manchester City va purta pentru prima data noul echipament în presezon, în turneul din Asia. De asemenea, Puma va lansa un echipament aniversar de 125 de ani de la înfiintarea echipei, care a fost creat alaturi de fanii clubului!
Înţelegerea dintre City si Puma devine a doua ca valoare din istoria Premier League, după cea dintre Manchester United şi Adidas, de 75 de milioane de lire sterline pe an. Recordurile contractelor de sponsorizare din fotbal cu producătorii de echipament sportiv sunt deţinute de FC Barcelona cu Nike, de 115 milioane de euro pe an, şi Real Madrid cu Adidas, de 110 milioane de euro pe an.