Cu mai puţin de o lună înainte de data la care este prevăzută ieşirea Marii Britanii din UE, Cabinetul Theresa May este zguduit de implicarea secretarului de stat din Ministerul Transporturilor, Chris Grayling, într-o afacere necurată. Acesta este acuzat că a acordat un contract de 13, 8 milioane de lire sterline către firma Seaborne Freight, pentru a oferi mai multe feriboturi în caz că UK părăseşte UE fără un acord pe 29 martie.
Dar înţelegerea a picat şi ministerele de resort au fost de acord să plătească operatorului tunelului Canalul Mânecii 33 de milioane de lire sterline pentru a evita un proces la Curtea Supremă. Acum i se cere demisia lui Chris Grayling, dar Theresa May insistă să îl păstreze în Guvern şi susţine că are deplină încredere în el. Ministrul Muncii, Rachel Reeves, a declarat că este un semn de “slăbiciune” din partea premierului că nu l-a demis încă din Cabinet.