Facebook, interesat de disfuncţiile erectile, nu şi de menopauză

O nouă controversă loveşte compania lui Mark Zuckerberg. De data aceasta este legată de o posibilă discriminare de gen. Mai exact, Facebook este acuzată de mai multe companii care vând lubrifiante pentru femeile aflate la menopauză că le blochează reclamele. În schimb, cele care se referă la problemele medicale masculine sunt permise pe reţeaua de socializare, arată CNBC. Multe companii de profil consideră că există un dublu standard pentru produsele medicale care se adresează doamnelor şi nu înţeleg cum aplică Facebook politicile de alegere a reclamelor.

Reprezentanţii companiilor cărora Facebook le dă “block” recunosc că trebuie să-şi aleagă cu grijă cuvintele pe care le folosesc pentru că au legătură cu organele sexuale. Însă, ei atrag atenţia că termenul de “ejaculare prematură” este permis de Facebook, în timp ce “uscăciune vaginală” nu e acceptat. “A tot fost o bătălie cu Facebook. Şi asta mă costă bani”, a declarat şefa unei companii care vinde produse pentru problemele medicale ale femeilor. De partea cealaltă, un oficial al Facebook a precizat pentru CNBC că sunt foarte atenţi la produsele pentru adulţi. “Facebook are de mult timp o regulă care limitează reclamele pentru produsele adresate adulţilor, din cauză că luăm în considerare numărul mare al oamenilor din ţări şi culturi diferite, care le văd. Revizuim tot timpul acest gen de reclame.”, a adăugat reprezentantul Facebook.