E-facturile și introducerea lor în sistem

Digitalizarea a cuprins din ce în ce mai multe domenii, într-un ritm destul de alert. În același caz se află și sistemul fiscal, care a suferit schimbări profunde, de modernizare, care apropie sistemul din România de unul modern, la standarde înalte.

Mai ales când vine vorba de efectuarea în timp util a unor plăți, dispunerea de un sistem informatic avansat este extrem de practică și eficientă, salvând mult timp prețios care poate fi canalizat către o activitate mai importantă.

 Un astfel de exemplu sunt E-facturile. Acestea reprezintă soluția pusă la dispoziție de stat pentru atât pentru agenții economici, cât și pentru persoanele fizice pentru emiterea, expedierea și recepționarea mai facilă a facturilor. Printr-un astfel de sistem, facturile sunt gestionate în mediul on-line, fără a mai necesita deplasarea către un organ fiscal în format fizic. În aceeași măsură, acest sistem are mult mai multe avantaje deoarece duce la economisirea unui număr mare de resurse pe termen lung.

 Există un sistem de securitate al datelor personale, care ajută la menținerea securității în mediul digital pe întreaga durată a procesului. Nu în ultimul rând, acest serviciu este complet gratuit, deci nu aveți niciun motiv care sa vă împiedice să apelați la acesta.

 Totuși, pentru multe persoane, principalul impediment constă în lipsa unor cunoștințe digitale care să faciliteze efectuarea tuturor pașilor necesari. Aceștia sunt în principiu destul de simpli, deși uneori pot apărea anumite dificultăți. Iată cum se procedează de obicei:

  • Tastați numele furnizorului, care se află deja în baza de date și este ușor de identificat.
  • Alegeți data. Automat, aceasta este data din ziua respectivă, dar poate fi schimbată manual.
  • Introduceți seria și numărul facturii pe care doriți să o achitați.
  • Precizați suma totală a facturii. Programul se ocupă de la sine pentru calculul sumei fără TVA.
  • Următoarele secțiuni prevăd moneda și tipul de plată, care sunt la fel de ușor de selectat.
  • Statusul facturii este ultimul aspect. Acesta poate fi emisă, plătită sau anulată.

În cazul în care aveți nevoie de asistență în realizarea acestui proces, puteți apela cu încredere la firme contabilitate București, care poate prelua sarcina. Alegând serviciile profesionale la o firmă contabilitate sector 6 veți economisi mult timp și vă veți putea canaliza atenția către aspecte mult mai importante, mai ales că plata facturilor nu este cea mai plăcută activitate. Astfel, întreaga responsabilitate va fi gestionată de profesioniști și toate problemele vor fi eliminate.