
Site-ul web al business-ului tău: o experiență confortabilă care ghidează tranziția de la utilizatorul ocazional către clientul fidel
Un lucru este cert: un site web trebuie realizat în așa fel încât să îmbine funcționalitatea și estetica pentru a-i simplifica experiența fiecărui utilizator, indiferent de nivelul său de pregătire. Un aspect modern și profesional conturează o imagine credibilă, atrage prin seriozitate și influențează decizia utilizatorului de a reveni sau de a renunța. E atât de simplu!
- Modalitatea plăților recurente
Indiferent de domeniul în care activează business-ul tău, acțiunea de implementare plata cu cardul pe site, reprezintă o modalitate prin care produsele și serviciile tale devin accesibile pentru o marjă mai largă de clienți, din medii diferite. Recurența plăților se aplica până nu demult în mod special serviciilor. În prezent, există anumite categorii de produse fizice pe care clienții le solicită frecvent. Plata recurentă favorizează confortul clienților care ‘’se abonează’’ la o gamă de produse indispensabile nevoilor personale. Plata recurentă crește sentimentul de liniște al clienților în privința siguranței serviciilor și produselor pe care le solicită.
- Shopping impulsiv
Cumpăratul produselor online a devenit un obicei tot mai răspândit odată cu pandemia. De asemenea, din cauza programului încărcat de la job, a sarcinilor casnice, sau pur și simplu pentru propriul lor confort, oamenii apelează tot mai des la achiziționarea de produse de pe site-uri în detrimentul magazinelor fizice. Un fenomen tot mai comun este shopping-ul impulsiv, adică atunci când achiziționezi produse care doar te atrag, fără a le analiza utilitatea și fără a evalua ofertele competitorilor. Dacă utilizatorii găsesc pe site-ul tău ceva ce le place, atunci vor cumpăra instant.
- Plata cu cardul online
Plata cu cardul este cheia care transformă vizitatorii în viitori clienți. Dacă aceștia accesează pagina ta din curiozitate și produsele din ofertă le stârnesc dorința de achiziție, atunci acest impuls trebuie menținut, astfel încât utilizatorul să nu renunțe în profitul competitorilor. În acest sens, a fost implementat serviciul de plată cu cardul. Plata online cu cardul te asigură că produsele nu vor rămâne abandonate în coș și astfel îți oferă șansa de a-ți crește business-ul pe termen lung.
Audit site web: componentă-cheie din procesul de creștere a vizibilității în motorul de căutare Google
După cum s-a precizat la începutul articolului, succesul unui site web este condiționat de formula care îmbină funcționalitatea cu estetica. Doar împreună reușesc aceste criterii să atragă și să mențină interesul unui spectru cât mai larg de clienți cu grad de pregătire și venituri diverse.
Un audit site web reprezintă o metodă de evaluare a punctelor forte și a vulnerabilităților unui website. Pe baza unei analize detaliate sunt identificate punctele sensibile aferente unei strategii SEO. Acest lucru reprezintă un start inteligent pentru realizarea sau ajustarea unui plan de soluționare și îmbunătățire a strategiilor respective. De exemplu, se poate întâmpla ca traficul pe site-ul tău să fie prea slab, din cauza vitezei reduse la încărcarea paginii. Un alt exemplu se referă la identificarea eronată a cuvintelor-cheie, la modalitatea incorectă în care au fost distribuite, etc.
Un audit site web reprezintă o unealtă prețioasă pe baza căreia, business-urile la început de drum au găsit toate cuvintele-cheie importante, cu ajutorul cărora au reușit să ocupe primele locuri în motorul de căutare Google.
Un audit site web verifică pe ce poziție se află business-ul tău în raport cu competitorii. Prin intermediul programelor și a tool-urilor dedicate, specialistul evaluează acțiunile-cheie ale acestora care i-au făcut vizibili în motoarele de căutare. În acest mod, ai șansa de a învăța direct de la competitori unde greșești tu și care sunt procedurile de optimizare corespunzătoare a site-ului tău.
Vizibilitatea site-ului tău în motoarele de căutare pornește de la o structură solidă de optimizare și promovare. Aceasta implică o serie de acțiuni specifice domeniului tău de business, menite să faciliteze căutarea și accesarea site-ului în Google. Printre aceste acțiuni putem numi următoarele: găsirea cuvintelor-cheie și integrarea lor în meta-descrieri și în title-tag; modificarea conținutului foto sau/și video pentru reducerea timpului de încărcare a site-ului, realizarea corespunzătoare a secțiunii dedicate postărilor de blog, etc.
Crearea unui plan de optimizare a neregulilor care țin site-ul în umbră este un pas uriaș care face diferența dintre vizibilitatea online a business-ului tău și cea a competitorilor din același domeniu de activitate. Odată ce ai recunoscut erorile, practic ai rezolvat o bună parte din problemă. Mai departe, beneficiezi de o poziționare optimă în pagina de rezultate Google, ceea ce îți ridică vizibilitatea în mediul online, crește traficul utilizatorilor pe site și în final îi transformă în potențiali clienți pentru vânzări încheiate cu succes.