Reţelele de socializare fac legea în piaţă. Cel puţin în Franţa, acolo unde hijab-ul de alergare, anunţat de Decathlon, a născut o serie de controverse fără precedent pentru acest brand renumit. Directorul de comunicare al grupului a anunţat în direct la postul de radio RTL că au decis să nu mai comercializeze acest produs în Franţa. Totul după ce au existat comentarii violente şi ameninţări, iar compania vrea ca situaţia să se liniştească.

Scandalul a izbucnit luni, când produsul folosit de femeile musulmane pentru a-şi acoperi capul, a fost anunţat online. De marţi dimineaţa a început să curgă un val de insulte şi ameninţări fără precedent, au anunţat reprezentanţii Decathlon. Serviciul cu publicul a primit în doar câteva ore 500 de apeluri şi e-mailuri. Şi angajaţii magazinelor au fost insultaţi şi ameninţaţi sau chiar agresaţi fizic. Unul dintre mesajele de pe Twitter suna aşa: “Banii nu au miros… Aţi trădat valorile Republicii Franceze” , iar un altul spunea: “Rahaţi pro-islamişti, nu veţi mai vedea niciun euro de la mine din moment ce finanţaţi umilirea bietelor femei.” Brandul a făcut apel la calm deoarece se temea pentru siguranţa angajaţilor săi din magazine.