Cum puteţi ajuta un site web să se claseze mai sus în clasamentul Google. Iată câteva recomandări

Pentru a ajuta un site web să se situeze într-o poziţie bună în clasamentul Google, merită să te gândeşti la schimbarea strategiilor SEO sau la aplicarea unor strategii noi, mult mai eficiente. Specialiştii în domeniu au câteva sfaturi, printre care se numără un conținut de calitate, implicarea în retelele de socializare sau relevanța link-urilor de pe site pentru domeniul respectiv.

1.Implementarea conţinutului de calitate

Implementarea articolelor de mare calitate atrage, deci este o condiţie a creşterii în clasamentul Google. Ideea este să realizaţi articole care au un conţinut bine aprofundat şi de calitate. Publicaţi mai rar, dar mereu articole mai bune şi veţi obţine mai multe avantaje decât dacă publicaţi mai des articole cu un conţinut mai slab. SEO bun nu reprezintă doar un clasament, este vorba şi de căutări corecte. Prin urmare, este indicată folosirea multor cuvinte-cheie pentru a avea un conţinut de bună calitate, care să atragă. În plus, astfel puteţi primi un răspuns la ceea ce caută utilizatorii, ce anume este mai interesant pentru ei.

2. Anularea link-urilor nedorite

În ultimii ani s-a observat faptul că link-urile de feedback au fost un element important al poziţionării SEO. Link-urile de feedback sunt cele care conduc la plasarea site-urilor în TOP. Nu toate link-urile sunt bune, de aceea trebuie analizate toate link-urile de feedback şi apoi trebuie comparate în termeni de calitate. Link-urile de pe site trebuie să fie relevante pentru domeniul respectiv. Din punct de vedere contextual, link-urile bine poziţionate pot genera trafic pe un site web.

Pentru a îmbunătăţi poziţia pe Google ştergeţi link-urile nedorite. Cu cât sunt mai multe link-uri nedorite cu atât mai greu va creşte traficul către site-ul web.

3.Folosirea protocolului securizat HTTPS

Pentru a proteja datele şi informaţiile personale ale utilizatorilor, Google a început să determine site-urile să treacă la conexiuni sigure. Un site securizat, difuzat pe HTTPS, este mai sigur. Utilizatorii se aşteaptă să utilizeze cât mai multe site-uri într-un mod sigur şi confidenţial. Prin urmare, dacă doriţi să vă protejaţi conexiunile la site, indiferent de ce conţinut are acesta, trebuie să utilizaţi HTTPS.

Prin folosirea protocolului securizat HTTPS site-urile pot obţine rezultate mai bune privind creşterea traficului. Spre exemplu o companie de software a înregistrat o creştere a traficului cu peste 175%, iar un client cu afacere de tip eCommerce, a avut o creştere a traficului cu 35%.

4.Implicarea în reţelele de socializare

Reţelele de socializare pot ajuta SEO, pot influenţa creşterea site-urilor web şi diferite mărci să obţină prezenţă online şi mai mult trafic la fel cum o fac şi motoarele de căutare. Milioane de utilizatori din toată lumea se conectează la reţelele sociale, chiar de mai multe ori pe zi, pentru a vedea ce mai publică prietenii, ce ştiri mai apar pe anumite pagini de prezentare. Astfel, aceştia pot declanşa campanii de marketing, distribuind conţinut important într-un ritm rapid. Cele mai populare reţele de socializare sunt Facebook, Twitter şi YouTube.

Mărcile, în general, vor să fie prezentate în social media pentru a stabili relaţii cu clienţii sau pentru promovarea afacerii. În acest fel se construieşte o comunitate activă, durabilă, iar utilizatorii care sunt fani pot deveni clienţi obişnuiţi. Informaţiile publicate în social media îi conving să meargă la site-ul companiei şi chiar să facă o achiziţie de produse comercializate de aceasta.