Copiii visează la o carieră pe YouTube

Un studiu realizat de producătorul de jucării Lego, arată că tot mai mulți copii din ziua de azi, visează să devină profesioniști în cadrul unei cariere pe YouTube, decât să devină astronauți.

În cadrul studiului, 3000 de copii cu vârste cuprinse între 8-12 ani, din Statele Unite, Marea Britanie și China au fost întrebați care e, pentru ei, cariera de vis. Aproape o treime dintre copii au spus că vor să fie YouTuberi atunci când vor fi mari, în timp ce doar 11% au spus că vor să devină astronauți.

Răspunsurile nu au fost aceleași pentru toți și au variat în funcție de proveniența copiilor. Peste jumătate din copiii din China au dat YouTube-ul pe visul de a deveni astronaut, aceasta fiind și cea mai populară aspirație.

În Statele Unite și Marea Britanie, doar 10% dintre copii vor să fie astronauți , iar ceilalți își doresc să fie vloggeri cunoscuți pe YouTube. Atunci când au fost întrebați dacă vor să meargă în spațiu, foarte mulți dintre ei au spus da, respectiv 95% copii chinezi, cei americani 70%, iar cei britanici 63%.

YouTube-ul preferat și de copiii din România

Vlogging-ul este un fenomen și în România. Aproape jumătate dintre copii își doresc să devină celebri pe YouTube și să-și depășească în abonați idolii de acum. Cei mai urmăriți pe YouTube-ul românesc sunt Selly, trupa 5Gang, Lino Golden, Noaptea Târziu, iar lista poate continua, iar foarte mulți copii din România își doresc să fie ca ei.