Bilanț rușinos pe litoral: prețuri ca în stațiunile de lux, personal nepregătit, lipsă de respect

La final de sezon estival, hotelierii și patronii de localuri de la malul mării se declară mulțumiți. Zeci de mii de români au umplut anul acesta, weekend de weekend, plajele românești. Ce au primit, în schimb? Ne arată, într-o postare pe Facebook, un șef din cadrul ANPC:

– aceleași servicii care lasă de dorit

– costuri nejustificate

– personal nepregătit, extenuat și irascibil

– atitudine sfidătoare

– patroni care nu înțeleg relația serviciu/cost/respect

– dughenizare, aplecătoare pe post de spații comerciale (unele ar vrea să deservească chiar și alimentație publică).

Tarife mari la cazare, parcare și la mâncare

“Am sesizat tarife mari și foarte mari la cazare, la parcarea autovehiculelor și chiar și la mâncare. Prețuri comparative cu orice stațiune de lux de pe glob poate chiar cu stațiunile renumite pentru tarifele exorbitante. Mi s-a spus că piața ține… până când?”, scrie Paul Anghel, pe Facebook.

Șeful Direcției Generale de Control din cadrul ANPC a prezentat, în cifre, și măsurile luate de instituția pe care o conduce pe litoral și în Delta Dunării:

– peste 1.250 de acțiuni de control la operatorii economici din zonă

– 490 de amenzi, în valoare de peste 2,9 milioane de lei

-au fost oprite temporar de la comercializare produse în valoare de 950.000 lei

– au fost oprite definitiv de la comercializare produse în valoare de aproximativ 450.000 lei

– 84 de unități au fost închise temporar