Altex România a anunțat luni, 19 august, că iese de pe platofrma eMag, după mai bine de un an și jumătate, din cauza creșterii comisioanelor.
“După o prezenţă de mai bine de un an şi jumătate pe Marketplace, Altex a decis să parasească platforma, motivul acestei decizii fiind creşterea semnificativă a comisioanelor practicate de eMAG, aspect ce ar conduce la imposibilitatea Altex de a-şi ţine promisiunea către clienţi, respectiv, aceea de a oferi cel mai mic preţ din România la toate produsele”, se arată în comunicatul transmis de Altex România.
Retailerul a subliniat că decizia a fost luată în contextul în care “şi-a ţinut mereu promisiunea de a contribui la îmbunătăţirea vieţii clienţilor, oferind acces la tehnologie relevantă prin varietatea produselor disponibile la cel mai mic preţ din România, garantat prin rambursarea de 2 ori a diferenţei”.
Directorul E-commerce, Altex, Florin David, a precizat că avansul comisioanelor face imposibilă respectarea promisiunii de cel mai mic preț din România pentru toate produsele retailerului.
“Am luat decizia de a părăsi platforma marketplace eMag deoarece în acest moment, creşterea comisioanelor ne fac imposibilă respectarea promisiunii de cel mai mic preţ din România, o promisiune pentru ţinerea căreia toţi angajaţii Altex depun constant eforturi pentru optimizarea costurilor prin excelenţă în operaţiuni şi prin investiţii inteligente în proiecte care cresc eficienţa. Toate acestea fac ca Altex să fie o afacere profitabilă şi sustenabilă şi ne dau instrumentele care ne ajută să ne adaptăm modificărilor pieţei prin propriile puteri, fără sprijin din partea statului, în timp ce arătăm soliditate în afaceri, consecvenţă şi sustenabilitate în creştere şi profit şi respect faţă de promisiunile făcute clienţilor noştri”.
Reprezentanții Altex nu au menționat nivelul comisioanelor aplicate în colaborarea cu eMag.
Comercianții care doresc să-și vândă produsele pe Marketplace trebuie să îndeplinească câteva condiții – precum livrarea în toată țara sau o gamă variată de produse. Aceștia se înscriu pe platforma online, iar apoi comisioanele sunt discutate cu reprezentanții comapaniei.